سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره من اوقات شرعی

86/11/20
5:55 ع

سلام

نمره های ریاضی2 رو هم در سایت دانشگاه ثبت کردم. می تونید نمره هاتون رو از اونجا بگیرید.

واقعا" تصحیح برگه های ریاضی 2 انرژی زیادی ازم گرفت اما نمرات در کل مطابق با زحمت و انرژی که در طول ترم برای این درس گذاشته بودم نبود. هر چند که در کل به همراه آقای دریغ بهترین نمرات رو در برگه ها داشتم. یه نکته ای بعد از دیدن لیست اسامی نمرات در سایت دانشگاه برام خیلی جالب بود. اسمی وجود داشت که در هیچکدوم از لیست های کلاسی من نبود. یا کسی در امتحان شرکت کرده بود که در هیچکدام از جلسات کلاس شرکت نکرده بود و به قول همکلاسی هاش این درس رو با استاد دیگه ای گرفته بود. این هم از اتفاقات جالب.... .

امیدوارم در یادداشت بعدی این ترم رو  جمعبندی  کنم.ببینیم کلیت این ترم چطور بوده.

راستی میگن آخرین خبر اینه که ترم جدید 5 اسفند شروع میشه و آخر خرداد هم تموم میشه. واسه هر درس یک یا دو جلسه جبرانی در طول ترم باید برگزار بشه. فضای آموزشی لازم رو هم در ساختمان 2 در نظر گرفتن.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
علیرضا پوحسنی[1]
 

من علیرضا پوحسنی، عضو هیات علمی و مدیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند هستم. همچنین این وبلاگ رو سال ها پیش راه اندازی کردم تا راهی باشه برای ارتباط بین من و دانشجویانم. اما امروزه امیدوارم راهی باشه برای پیوند میان من و شما. در شبکه مجازی تلگرام آدرس کانال من @MathBridge و در اینستاگرام شناسه من @apouhassani هستش و در اونجا راه های ارتباطی بهتری با من خواهید یافت.


لوگوی وبلاگ


 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ