سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره من اوقات شرعی

95/2/28
3:6 ع

  

« مطالعه»  بررسی کردن با دقت، معنی شده و لذا این بررسی می تونه با چشم، گوش، بینی و ... انجام بشه. برای من عجیبه که گروهی مطالعه رو فقط خوندن کتاب میدونن.

 

     از این جالب‌تر زمانی هست که اونها منظور از ـ حتی ـ مطالعه کتاب رو هم فقط در خوندن کتب رمان و تاریخی، دینی و نهایتاَ کتب علوم انسانی می دونن. خوب این خیلی عجیبه! یا من اشتباه می‌کنم یا برداشت دوستان از مطالعه صحیح نیست. به ویژه این دوستان گزارشگر!!! آخه چرا در مورد موضوعی که هنوز خودتون درست متوجه نشده‌اید شروع به صحبت یا تهیه گزارش می کنید؟!!

    

     به نظر من وقتی شما دارید مطلب مورد علاقه‌تون رو در یک روزنامه می‌خونید، وقتی یک برنامه علمی می‌بینید، وقتی دارید سعی می‌کنید مواد مختلف رو با بو کردن بشناسید، وقتی صدای پرندگان مختلف رو با دقت گوش میدید... در همه این حالات شما در حال مطالعه هستید. اگر غیر از این بود اطلاعات شما روز به روز گسترش پیدا نمی کرد... و آدم با تجربه‌تری نمی شدید.

 

     آرزوی موفقیت و پربارتر بودن مطالعاتتون رو دارم. تنها اکتفا کردن به کتاب خوندن، شما رو به سمت کپی کاری می‌بره. از همه روش های مطالعه استفاده کنید و انسان های خلاقی باشید.

 

     شاید در این‌باره در آینده بیشتر صحبت کنم. جای حرف زیاد داره و میشه خاص‌تر هم صحبت کرد.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
علیرضا پوحسنی[1]
 

من علیرضا پوحسنی، عضو هیات علمی و مدیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند هستم. همچنین این وبلاگ رو سال ها پیش راه اندازی کردم تا راهی باشه برای ارتباط بین من و دانشجویانم. اما امروزه امیدوارم راهی باشه برای پیوند میان من و شما. در شبکه مجازی تلگرام آدرس کانال من @MathBridge و در اینستاگرام شناسه من @apouhassani هستش و در اونجا راه های ارتباطی بهتری با من خواهید یافت.


لوگوی وبلاگ


 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ