سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره من اوقات شرعی
1 2 3 4 >

84/1/9
10:39 ع

سلام؛

  انشاا... که تعطیلات به همه شما خوش گذشته باشه. انشا.. کلاسها از یکشنبه 14 فروردین بطور رسمی شروع میشه. امیدوارم همه ما در سال جدید سال موفقی رو پیش رو داشته باشیم.

   در11 ام اردیبهشت ماه آزمون میانترم ریاضی عمومی2 و در 26 اردیبهشت آزمون میانترم ریاضی عمومی1 در این واحد خواهیم داشت.

به امید خوشحالی  و سرفرازی شما در سال جدید.


  

83/12/13
6:0 ع

سلام؛

متاسفانه کامپیوتر من درست نشد که نشد. در مورد تحقیق علمی هم کتابی که در نظر گرفتم کتاب کاربرد منطق فازی و شبکه های عصبی تالیف دکتر زهیدی هستش. علاقمندان رو روز چهارشنبه 19/12 در گروه ریاضی واحد رودهن خواهم دید.


  

83/11/28
9:36 ص

سلام

     متاسفانه کامپیوتر من خراب شده و نمی تونم نمرات رو تو وبلاگ بذارم. یعنی خرجش میره بالا.

     نمرات هر دو درس ریاضی پیش دانشگاهی واحد رودهن و ریاضی2 واحد پرند رو به آموزش تحویل دادم. روز دوشنبه برای رسیدگی به تقاضاهای احتمالی شما در واحد پرند خواهم بود.

   راستی؛ برای دانشجویان دانشگاه که حالا هر کدوم مردی شدن یا خانمی شدن که از عهده کارهای خودشون و مسئولیت هاشون بر میان زشته که اینهمه التماس دعا ته برگه هاشون نوشته باشن. البته که من به هیچکدوم از اونها توجهی نکردم.


  

83/11/16
9:19 ع

سلام؛

   برگه های ریاضی پیش رشته کامپیوتر رو دارم صحیح می کنم. واقعا" باید بگم به نحو غیر قابل تصوری وضعیت خرابه. از بین 54 برگه ای که تا الان صحیح کردم فقط یک نفر تونسته خودش رو به نمره قبولی برسونه. برای کلاسی که قبل از آزمون همین سوالات رو به عنوان تمرین در اختیار داشتند این به هیج عنوان وضعیت جالبی نیست. من واقعا" نمی دونم چکار باید کرد. پیشنهاد شما چیه؟!!!!!

 


  

83/11/12
11:26 ص

سلام؛

 در مورد مسائلی که در امتحان ریاضی پیش واحد رودهن پیش آمد من مسئله را با مدیر محترم گروه ریاضی مطرح کرده ام. منتظر جواب ایشان هستم و بر طبق نظر ایشان عمل خواهم کرد. امیدوارم که آنچه که عدالت باشد به دست آید.


  

83/11/12
11:16 ص

سلام؛

 امتحان ریاضی عمومی2 واحد پرند تا انتهای مطالب تدریس شده خواهد بود. ضمنا" من برای همه 24 نفری که کامنت نمونه سوال  گذاشته بودند سوالات ترم قبل رو فرستادم. البته این نمونه سوالات تا انتهای قضیه گرین هستند دلیلش هم اینه که ترم قبل تا اینجا بیشتر نتونستیم پیش بریم. بنابراین نمونه سوالات نباید شما رو گمراه کنه.

متشکرم.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
علیرضا پوحسنی[1]
 

من علیرضا پوحسنی، عضو هیات علمی و مدیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند هستم. همچنین این وبلاگ رو سال ها پیش راه اندازی کردم تا راهی باشه برای ارتباط بین من و دانشجویانم. اما امروزه امیدوارم راهی باشه برای پیوند میان من و شما. در شبکه مجازی تلگرام آدرس کانال من @MathBridge و در اینستاگرام شناسه من @apouhassani هستش و در اونجا راه های ارتباطی بهتری با من خواهید یافت.


لوگوی وبلاگ


 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ