سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره من اوقات شرعی
1 2 3 >

87/4/8
12:32 ص

سلام؛ خوبین. آخره ترم هستش. موقع استراحت کردن و تصحیح برگه ما و نوبت درس خوندن های ضربتی دانشجویان. به قول یه نفر طرح جهادی 138 برای پاس کردن درس ها در شب امتحان انجام میشه. به هر حال امیدوارم موفق باشید.

این وبلاگ هم به زودی با اخباری در مورد نمرات در خدمت شما خواهد بود.


  

86/12/29
1:6 ص

سلام

در ترم جدید برنامه ام اینطوریه:

پرند: روزهای شنبه، یکشنبه و سه شنبه: 2 گروه ریاضی2 ، 3 گروه معادلات با رشته عمران و 3 گروه ریاضی 6 کاردانی مکانیک.

رودهن: چهارشنبه ها: ریاضی2 رشته کامپیوتر، معادلات رشته عمران و تاریخ ریاضی رشته ریاضی.

دماوند: 2 گروه ریاضی2 و یک گروه معدلات رشته کامپیوتر.

ایشا... ترم موفقی باشه.


  

86/11/29
5:35 ع

سلام

کلیه نمرات در کلیه دروس واحدهای پرند و رودهن رو نهایی کردم و به امتحانات و آموزش تحویل دادم. تحت هیچ شرایطی هیچ یک از نمرات تغییر نخواهد کرد.

    در مجموع این ترم ترم جالبی نبود.کلاس درس آموزش ریاضی در واحد رودهن که بایستی از نظر معلمین آینده بسیار پراهمیت باشه به سختی مورد استقبال قرار می گرفت. از همون جلسه اول. انگار که با هم هماهنگ کرده بودند که کی چه کسانی بیایند.کلاس ریاضی عمومی کاردانی نا پیوسته های کامپیوتر هم که پر بود از افراد سفارشی. هر چند سفارش هیچکدوم فایده ای براشون نداشت.

     من بیش از سی بار ریاضی2 رشته های مهندسی رو  درس گفتم. در ترم های مختلف و در دانشگاه های مختلف. به نظرم این دروس استعداد زیادی برای بیان مطالب کاربردی و بیان لطافت های خاص ریاضی داره. همیشه چه در ترم های زوج و چه در ترم های فرد برای این درس وقت کم میارم. حتی الان که با تالیف یک کتاب سعی کردم وقت تلف شده بخاطر نوشتن جزوه در کلاس رو به حداقل برسونم. شاید به خاطر اینه که زیاد توضیح میدم یا شایدم به خاطر حل مثال های زیاد در کلاس هستش. به هرحال هیچ وقت سعی نکردم هدفم از تدریس فقط  نمره پایان ترم باشه. ( البته که اگر هدفم این بود براحتی می تونستم روش تدریس رو جوری عوض کنم که بهترین نمرات و بیشترین قبولی پایان ترم همیشه مال من باشه. ) هدف من همیشه ایجاد یک آمادگی ذهنی برای مواجهه با مسائل ریاضی ، مدلسازی مسائل عملی و حل آنها بوده و در کنار این ها همیشه هدف اولم از تدریس دروس ریاضی آموزش درست فکر کردن و منطقی اندیشیدن بوده.

به هر حال این ترم برای ریاضی2 بیشتر از همیشه وقت و انرژی گذاشتم. نتیجه امتحان پایان ترم جالب نبود ولی فکر می کنم انشاءا... نتایج کاربردی، عملی و ذهنی اش بهتر و بیشتر باشه.

در درس ریاضی1 من و کلاس هام موفقیت قابل توجهی نداشتیم. می تونم بگم مهمترین عامل وقت کلاس درس ما بود که همیشه درست بعد از صرف نهار تشکیل می شد. فکرش رو بکنید وقتی میرید سر کلاس و درس رو شرع می کنید جماعتی رو می بینید که مدام در حال خمیازه کشیدن هستند و یا سعی می کنند جلو بسته شدن پلک هاشون رو بگیرن. آخر و عاقبتش کاملا" مشخصه.

در  درس ریاضی عمومی رشته حسابداری هم نتیجه خیلی فرقی با ترم های دیگه نداشت. 60 یا 70 درصد قبولی و بقیه هم افتاده... .

ایشاءا... ترم های بعد براتون ترم های بهتری باشه و از اول ترم برنامه ریزی و عمل برای درس خوندن داشته باشید.


  

86/11/27
12:31 ص

سلام

من سعی می کنم یکشنبه بیام دانشگاه. می تونید بیاید برگه هاتون رو ببینید.

البته که اون یادداشت هایی که برام نوشته بودید در شان و شخصیت یک دانشجو نیست و من بعید  می دونم که یک دانشجو ندونه حرمت چیه. ولی اون نفر  اگر هم که من اشتباه می کنم و دانشجو هست می تونه بیاد برگه اش رو ببینه.

راستی فکر می کنم بعضی از شما باید یه خورده دیکته هم کار کنید. غلط املایی تو یادداشت ها زیاد پیدا میشه... .


  

86/11/20
6:3 ع

سلام؛

این طور نبوده که من برگه های ریاضی2 رو با عجله یا با قصد و غرض صحیح کرده باشم. منظورم این بوده که همه کارهام رو کنار گذاشتم و تمام وقتمو برای تصحیح اونها صرف کردم. می تونید در مورد نمره ها مطمئن باشید که دارای کمترین خطای تصحیح هستش.

بازم اگه میخواید اعتراض و درخواست تجدید نظر بدید و در روزی که به دانشگاه خواهم اومد ( تو همین وبلاگ اعلام میکنم کی میام دانشگاه ) بیاید و برگه هاتون رو ببینید. اگه حق با شما بود که خوب ؛ اگر نه، من بنا به قوانین آموزشی ارفاق های اضافی رو که انجام دادم قطعا حذف خواهم کرد.

ضمنا هیچگونه دلیل غیر درسی شامل مشکلات شخصی، خانوادگی و ... قابل قبول نخواهد بود. میدونید که اون کارنامه ای که پیش من دارید مهمه.... .


  

86/11/20
5:55 ع

سلام

نمره های ریاضی2 رو هم در سایت دانشگاه ثبت کردم. می تونید نمره هاتون رو از اونجا بگیرید.

واقعا" تصحیح برگه های ریاضی 2 انرژی زیادی ازم گرفت اما نمرات در کل مطابق با زحمت و انرژی که در طول ترم برای این درس گذاشته بودم نبود. هر چند که در کل به همراه آقای دریغ بهترین نمرات رو در برگه ها داشتم. یه نکته ای بعد از دیدن لیست اسامی نمرات در سایت دانشگاه برام خیلی جالب بود. اسمی وجود داشت که در هیچکدوم از لیست های کلاسی من نبود. یا کسی در امتحان شرکت کرده بود که در هیچکدام از جلسات کلاس شرکت نکرده بود و به قول همکلاسی هاش این درس رو با استاد دیگه ای گرفته بود. این هم از اتفاقات جالب.... .

امیدوارم در یادداشت بعدی این ترم رو  جمعبندی  کنم.ببینیم کلیت این ترم چطور بوده.

راستی میگن آخرین خبر اینه که ترم جدید 5 اسفند شروع میشه و آخر خرداد هم تموم میشه. واسه هر درس یک یا دو جلسه جبرانی در طول ترم باید برگزار بشه. فضای آموزشی لازم رو هم در ساختمان 2 در نظر گرفتن.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
علیرضا پوحسنی[1]
 

من علیرضا پوحسنی، عضو هیات علمی و مدیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند هستم. همچنین این وبلاگ رو سال ها پیش راه اندازی کردم تا راهی باشه برای ارتباط بین من و دانشجویانم. اما امروزه امیدوارم راهی باشه برای پیوند میان من و شما. در شبکه مجازی تلگرام آدرس کانال من @MathBridge و در اینستاگرام شناسه من @apouhassani هستش و در اونجا راه های ارتباطی بهتری با من خواهید یافت.


لوگوی وبلاگ


 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ