سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره من اوقات شرعی
1 2 3 >

86/8/7
10:28 ص

سلام

آزمون میان ترم ریاضی 2 واحد پرند روز یکشنبه یازدهم آذرماه 86 و آزمون میان ترم ریاضی عمومی 1 روز یکشنبه 4 آذر 86 برگزار خواهد شد. ساعت و محل آزمون ها را متعاقبا اعلام خواهم کرد.

موفق باشید.


  

86/7/30
10:35 ع

سلام

 

امروز گروه ریاضی واحد پرند جلسه داشت. تصمیمات زیر در مورد آزمون های میان ترم و پایان ترم اتخاذ شد.

 

امتحان های میان ترم دروس ریاضی عمومی1 و 2 غیر مشترک خواهد بود. با اینحال آزمون میان ترم ریاضی1 تا پایان مبحث روش های انتگرال گیری و آزمون میان ترم ریاضی عمومی 2 تا ابتدای مبحث اکسترمم توابع چند متغیره ( در فصل3 ) می بایست توسط خود استاد برگزار شود. میزان تاثیر نمره میان ترم 6 نمره  از 20 نمره خواهد بود.

آزمون پایان ترم ریاضی عمومی 1 از ابتدای مبحث روش های انتگرال گیری تا انتهای مبحث سری های توانی و آزمون پایان ترم ریاضی2 از ابتدای مبحث اکسترمم توابع چند متغیره تا انتهای فصل 5 ( میدان های برداری ) خواهد بود. میزان تاثیر آزمون پایان ترم 12 نمره از 20 نمره است.

 

2+1 نمره به صورت کلاسی و بر حسب نمره کوئیزها و حل تمرین و کار کلاسی و... محاسبه خواهد گردید.

 

موفق باشید.


  

86/6/27
6:28 ع

سلام؛

نمرات دروس معادلات دیفرانسیل و ریاضی2 ترم تابستان واحد پرند رو در سایت دانشگاه اعلام کرده ام. دو نفر اسامی اشان در لیست معادلات نبود. دارنده شماره دانشجویی 85000157 نمره 13 رو کسب کرده و دارنده شماره دانشجویی 83153408 نمره 6 رو به دست آورده.


  

86/6/19
11:45 ص

سلام؛

برنامه نیمسال  اول سال تحصیلی 87-86 من در پرند بیشتر با دروس ریاضی عمومی 1 و 2 رشته های مهندسی پر شده. روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه. رودهن چهارشنبه ها درس گرفتم. بقیه روزهای هفته رو خالی کردم تا بشینم برای دکترا درس بخونم. تا خدا چی بخواد و چی در توانم باشه. دعا کنید قبول شم.


  

86/6/19
11:43 ص

سلام.

جاتون خالی کنفرانس ریاضی زنجان.  پر سابقه ترین کنفرانس علمی کشور امسال هم سال موفقی رو داشت. البته اکثر شرکت کنندگان خارجی از آذربایجان اومده بودند. البته که سخنرانان اروپایی هم داشتیم . از برزیل هم اومده بودند. جای خوشوقتی بودش که از دانشگاه ما هم من و خانوم معرب حضور داشتیم و مخصوصا" اینکه حضور ما با ارائه مقاله بود.

     از نقاط دیدنی زنجان هم من به اتفاق خانومم از بازار قدیمی زنجان و همینطور رختشوی خانه دیدن کردیم ولی مردان نمکی رو ندیدیم!  البته من از این بازار ها در شهرهای رفسنجان، کرمان (بازار مظفری)، بیرجند، مشهد (بازار رضا) و تهران (بازار قدیم) هم دیدم و به نظرم  متمرکز کردن بازار خرید عمومی یکی از سیاست های اقتصادی دولت قاجاریه بوده.به نظر خانومم زنجان یه شهر آباد، قشنگ و با مردمانی خیلی خوب هستش. اون دوست داره اگه ما انشاء...  صاحب فرزندی شدیم اونو در یک محیط شهری مثل زنجان بزرگ کنیم. به نظر من هم زنجان شهر خوبی بود. مردمش هم مردم خوبی بودن. ولی راستشو بخواید غذاهایی که ما اونجا در رستوران های مختلف خوردیم هیچکدوم به ذائقمون مزه نداد... .

     ضمنا" تصمیم دارم یه روز تعطیل حتما" غار کتله خور برم. تا خدا چی بخواد.


  

86/6/4
11:55 ع

سلام

بالاخره کامپیوترمون رو اساسی درست کردیم. ایشاا... که دیگه خراب نشه.

ترم تابستون که گذشت. ببینیم تو ترم پاییزه چی پیش میاد.


  

86/5/13
12:14 ع

سلام

    آزمون های ریاضی 6 ، ریاضی7 و ریاضی و کاربرد در تاریخ 3 تیر 86 برگزار شد. تعداد زیادی از برگه های ریاضی6 رو صحیح کردم.

      متاسفانه کاملا از برگه ها پیداست که مطالعه ها به صورت  شب امتحانی بوده و تمام تلاش های من برای مجبور کردن دانشجویان به مطالعه در طول ترم کاملا بی اثر بوده. تمامی سوالات دقیقا از کتاب و جزوه طرح شده بود و برای آنها یک سطح تقریبا ساده در نظر گرفته بودم.

     من به این نتیجه رسیده ام که آنها گنج بدون رنج می خواهند. برای من جای بسی شگفتی است که تعدادی از دانشجویان توان جمع و تفریق کردن اعداد طبیعی با یکدیگر را ندارند اما به خودشان اجازه می دهند در کلاس های دانشگاه بنشینند و عجبا که اینها متخصصین آینده کشور خواهند بود. برخی از آنها حتی  در املا فارسی  مشکل دارند چه رسد به ریاضی.

     من نمی دانم چه باید کرد. به هر حال به زودی نمرات را اعلام خواهم نمود هر چند هیچیک نمره واقعی نخواهد بود!!!


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
علیرضا پوحسنی[1]
 

من علیرضا پوحسنی، عضو هیات علمی و مدیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند هستم. همچنین این وبلاگ رو سال ها پیش راه اندازی کردم تا راهی باشه برای ارتباط بین من و دانشجویانم. اما امروزه امیدوارم راهی باشه برای پیوند میان من و شما. در شبکه مجازی تلگرام آدرس کانال من @MathBridge و در اینستاگرام شناسه من @apouhassani هستش و در اونجا راه های ارتباطی بهتری با من خواهید یافت.


لوگوی وبلاگ


 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ