سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره من اوقات شرعی
1 2 3 >

90/11/3
4:1 ع

سلام

به جز نمرات میان ترم ریاضی1 و معادلات که ایمیلی اعلام شد احتمالا" متوجه شدید که نمرات میان ترم ریاض2 رو هم ایمیلی اعلام کردم.

علاوه بر اینها نمرات پایان ترم ریاضی جبرانی مکانیک خودرو و ریاضی1 رو هم چند روزی هست که تو سایت دانشگاه اعلام کردم. ظرف چند روز آینده نمرات معادلات رو هم تو سایت دانشگاه اعلام می کنم. میمونه ریاضی2 که تا 13 بهمن انشاء ا... اعلام خواهم نمود. بعضی از برگه های پایان ترم معادلات رو صحیح کردم. خواستید ایمیل بزنید تا نمره ورقه رو براتون بفرستم.

به امید موفقیت شما


  

90/10/16
3:50 ع

سلام

نمرات میان ترم اول 91-90 دروس ریاضی1 و معادلات دیفرانسیل آماده است. برای دریافت نمره به من ایمیل بزنید.

موفق باشید


  

90/8/22
4:26 ع

سلام

پیرو هماهنگی قبلی امتحانات میانترم ریاضی 2 و 1 و معادلات دیفرانسیل واحد پرند به شرح زیر هستش

 

میانترم معادلات دیفرانسیل: چهارشنبه 9 آذر 90 ساعت 10 صبح در محل کلاس

میانترم ریاضی 2: دو شنبه 21 آذر 90 در محل سالن امتحانات دانشکده فنی و مهندسی

میانترم ریاضی 1:

 

موفق باشید


  

90/8/22
4:22 ع

سلام

هر دو کلاس ریاضی2 من در روز دوشنبه 23 آبان 90 تشکیل نخواهند شد. تاریخ کلاس های جبرانی با هماهنگی قبلی اعلام خواهد شد.

موفق باشید


  

90/7/2
3:29 ع

سلام

تابستانی که گذشت (یعنی تابستان 90) تابستان خوب و جالبی بود. بعد از آنکه ترم بهاره تمام شد یه هفته ای رو به اهواز سفر کردیم تا شبهای اول تابستان رو کنار رود کارون باشیم. متاسفانه گرمای شدید اون منطقه از کشور و کمبود باد خنک باعث میشه بوی بد کارون اغلب تو شهر موندگار باشه ولی صفا و صمیمیت اون مردم یه چیز دیگه است.

بعدش ترم تابستون شروع شد. نظر من اینه که در ترم تابستون نباید درس های سنگین رو برداشت مگر این که قبلا" یه بار اون درس رو افتاده باشیم! تازه ترم تابستونی که بیشترش تو ماه مبارک هست دارای سختی های بیشتریه. خوب ما که نمی تونستیم از سرفصل بزنیم ولی عوضش همه سوالات رو عین سوالات و تمرین های کتاب دادیم. ولی ریاضی 2 همچنان افتاده هاش زیاد بود...

بعد ترم تابستون واسه شرکت در 42 امین کنفرانس ریاضی راهی شهر رفسنجون شدیم. خوب من اون جا اساتید و دوستای زیادی دارم . بعضی هاشون رو دیدم و خیلی ها رو هم نه... . ولی خیلی روحیه ام عوض شد. دانشگاه آزاد واحد رفسنجان هم تو چند روز اقامت ما خیلی کمکمون کرد که واقعا" جای تقدیر و تشکر داره. دستشون درد نکنه.

     چند روز بعد اینکه از رفسنجون اومدیم  به اتفاق برادرها و بابا راهی اصفهان شدیم. دو روزی هم اونجا بودیم و چها ر باغ و میدان امام و چهل ستون و .... . خوب بود.

کلا" تابستون خوبی بود اگه خرابی ماشین تو راه کاشون و کمبود بنزین رو بذاریم کنار....خسته کننده. خرابی ماشین خیلی اذیتمون کرد و کلی علاف شدیم. بی بنزینی هم که درد همه است....

آخر تابستون هم از طرف دانشگاه هم اندیشی شدیم. جریان از این قراره که 28 شهریور دعوت شده بودیم تا ساعت 10 دور هم جمع بشیم و واسه اداره بهتر دانشگاه با هم تبادل نظر کنیم. از اونجا که ما خیلی آدم های منظمی هستیم(!!!) بالاخره 10:30 تونستیم شروع کنیم و تا 12:45 رئیس و سرپرست موقت حوزه آموزش صحبت کردند. خوب حدود 40 یا 50 نفر از اساتید اومده بودند که 15 دقیقه وقت داشتن تا اونها هم صحبت کنن. اینجا بود که ما معنای هم اندیشی رو درک کردیم و سعی کردیم از 15 دقیقه نهایت استفاده رو ببریم و تند تند و موجز برخی حرفها رو بگیم. بعد باز هم ریاست یه 15 دقیقه ای صحبت کرد و راهی نماز و نهار شدیم. اینه که من میگم هم اندیشی شدیم و دستورات جدید رو گرفتیم.

حالا ترم جدید داره شروع میشه و باید همه آماده شیم. من مطالب مفید زیادی رو برای ترم جدید جمع آوری کردم. بخصوص در ریاضی2 که امیدوارم فرصت کنم حداقل بعضی از اون ها رو بگم.  امیدوارم که دانشجو ها هم شروع کرده باشن به پیش مطالعه و حداقل بیش از یک فصل از کلاس جلو باشن. این واسه یاد گرفتن و تسلط به درس ها خیلی کمک می کنه. امیدوارم ترم خوبی رو با هم سپری کنیم.

موفق باشید


  

90/6/6
9:46 ص

سلام

چهل و دومین کنفرانس ریاضی ایران در تاریخ های 14 الی 17 شهریور 90 در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد و من هم  با ارائه یک مقاله در اون حضور خواهم داشت. این کنفرانس قدیمیترین کنفرانس علمی کشور هستش که به همت دکتر مهدی بهزاد راه اندازی شد و شکل گرفت و تقریبا" همه ساله به طور منظم برگزار شده.

من هم در چند دوره حضور داشتم و میدونم که امسال هم خوب برگزار خواهد شد. علی رغم عمر طولانی کنفرانس ایراداتی بهش وارد هست که قبلا" در موردش صحبت کردم....!

به هر حال جای شما خالی...

به همین دلیل هر چند من سعی خودم رو میکنم تا نمرات ترم تابستان رو قبل از رفتنم اعلام کنم ولی امکانش هست که این موضوع موکول بشه به زمان بازگشت من از رفسنجان...


  

90/6/6
9:38 ص

سلام

برگه های میانترم ریاضی2 ترم تابستان 90 رو صحیح کردم. برای دریافت نمرات می تونید از طریق ایمیل با من در تماس باشید. یادآوری می کنم به ایمیل هایی که نام فرستنده اشون معلوم نباشه یا دارای آدرس فانتزی باشند جواب نخواهم داد.

 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
علیرضا پوحسنی[1]
 

من علیرضا پوحسنی، عضو هیات علمی و مدیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند هستم. همچنین این وبلاگ رو سال ها پیش راه اندازی کردم تا راهی باشه برای ارتباط بین من و دانشجویانم. اما امروزه امیدوارم راهی باشه برای پیوند میان من و شما. در شبکه مجازی تلگرام آدرس کانال من @MathBridge و در اینستاگرام شناسه من @apouhassani هستش و در اونجا راه های ارتباطی بهتری با من خواهید یافت.


لوگوی وبلاگ


 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ