سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره من اوقات شرعی
< 1 2 3

85/3/7
8:25 ص

سلام،

 

  امتحان های ریاضی2 و معادلات دیفرانسیل پرند رو همزمان و به طور مشترک بین همه دانشجویان فنی و مهندسی برگزار کردیم. تجربه خوبی بود. یک ملاک مشترک برای همه .

   این یعنی اینکه دانشجوها باید به حداقل استانداردها برسند تا درس رو پاس کنند.

از کتاب ریاضی2 چه خبر؟ خبر اینکه دیروز ناشر با من تماس گرفت و گفت نسخه نهایی کتاب گویا آماده است و من هم باید آخرین بازنگری رو داشته باشم. از قرار معلوم به این ترم نخواهد رسید. شاید بین امتحانات آماده بشه و به بازار بیاد که فکر نکنم اون موقع دیگه به درد بخوره.

میره واسه ترم بعد.

موفق باشید.

 


  

85/2/14
2:3 ع

سلام؛

وبلاگ نویسی هم عالمی داره که نگو و نپرس. ولی البته که وبلاگ من آخر ترم که میشه فعال تره.در طول ترم همیشه مثل این چند وقته وبلاگ کاملا" راکده.

ولی یه خبر خوب اینکه کتاب ریاضی عمومی(2) تحت عنوان فرعی‹‹ حسابان بردارها›› آماده به چاپ هستش و کمتر از یک ماه دیگه در بازار کتاب خواهد بود. این کتاب هم که توسط انتشارات حفیظ به زیور طبع می رسه  برای یک ترم درس ریاضی2 کاملا" مناسب هستش. به خصوص برای رشته های مهندسی و علوم پایه.

 


  

85/1/17
1:8 ص

سلام

سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی رو امسال داشته باشیم.

سه روز در هفته در واحد پرند هستم.شنبه، سه شنبه و چهارشنبه ( بعد از ظهر)

دو روز در هفته در رودهن هستم. یکشنبه عصر و دوشنبه

6 گروه ریاضی2، یک گروه معادلات و 6 گروه ریاضی عمومی دارم.جمعا" 39 واحد.

امیدوارم ترم خوبی رو پشت سر بذاریم. هر چند جام جهانی فوتبال هم هست...


  

84/6/17
6:49 ع

سلام

  بالاخره منتشر شد و به بازار آمد. کتابی مناسب و مفید برای همه کسانی که حساب دیفرانسیل و ریاضیات پایه مطالعه یا تدریس می کنند.

     کتاب ریاضیات1(ریاضیات پایه) تالیف محمد حسین مسلمی کوپایی؛ فردین اسماعیل نیا و علیرضا پوحسنی اعضای هیات علمی دانشگاه که توسط انتشارات حفیظ به زیور طبع آراسته گردیده منتشر و به بازار آمد. این کتاب که با قیمت 3100 تومان در اختیار علاقمندان قرار گرفته شامل کلیه مباحثی است که در سرفصل دروس ریاضی پایه کلیه رشته های دانشگاهی و دروس حسابان و حساب دیفرانسیل دبیرستان گنجانده شده است. در این کتاب دروس به صورت «از ساده به مشکل» تدریس شده و تمرینات بسیار متنوع و مفیدی جهت ایجاد مهارت در حساب دیفرانسیل و انتگرال در آن حل شده است.

     مطالعه کتاب را به کلیه علاقمندان توصیه می کنیم.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
علیرضا پوحسنی[1]
 

من علیرضا پوحسنی، عضو هیات علمی و مدیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند هستم. همچنین این وبلاگ رو سال ها پیش راه اندازی کردم تا راهی باشه برای ارتباط بین من و دانشجویانم. اما امروزه امیدوارم راهی باشه برای پیوند میان من و شما. در شبکه مجازی تلگرام آدرس کانال من @MathBridge و در اینستاگرام شناسه من @apouhassani هستش و در اونجا راه های ارتباطی بهتری با من خواهید یافت.


لوگوی وبلاگ


 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ