سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره من اوقات شرعی
< 1 2 3

84/5/4
4:22 ع

سلام؛

 خوب. الحمد... ترم بهاره هم تموم شد و ترم تابستانی شروع. در ترم تابستان فعلا" با دروس آموزش ریاضی در روزهای دوشنبه و معادلات دیفرانسیل در روزهای چهارشنبه در واحد رودهن در خدمت شما خواهم بود.

موفق و پیروز باشید.


  

84/4/19
12:14 ع

سلام،

نمرات نهایی شده ریاضی عمومی2 واحد پرند آماده شده اما چون تعداد زیاده اگه اینجا تایپ کنم و تو وبلاگ بذارم وبلاگ خیلی سنگین میشه و جدول خیلی خیلی پایین می افته. بنابراین تصمیم گرفتم نمرات رو تو دانشگاه اعلام کنم. روز دوشنبه( فردا) به دانشگاه میام و اونجا نمرات رو اعلام می کنم.

ضمنا" تبریک میگم به آقای حاجی نوروزی که اولین کسی هستش که در دانشگاه پرند درس ریاضی2 رو با من 20 میشه. مبارکه..


  

84/4/18
4:49 ع

سلام؛

 کلیه نمرات دروس واحد رودهن پس از بررسی درخواست های تجدید نظر نهایی گردیده و ارسال شد. لذا از این تاریخ به بعد هیچ اعتراض یا درخواستی در زمینه نمرات پذیرفته نخواهد بود.

 ضمنا" نمرات ریاضی عمومی2 واحد پرند هم همین امروز در وبلاگ قرار داده خواهد شد و روز دوشنبه در دانشگاه نهایی خواهد گردید. روز 2 شنبه نمرات ریاضی پیش واحد پرند را هم در دانشگاه اعلام خواهم نمود.

به امید موفقیت شما در راهی که پیش رو دارید.


  

84/4/16
9:45 ص

سلام؛

  پیشنهاد می کنم برای آنکه درخواستتون زودتر بررسی بشه در آخرین یادداشت من  پیغام بذارید. زودتر چک می کنم.در ضمن در این صورت اسم درس و دانشگاهتون رو هم قید کنید.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
علیرضا پوحسنی[1]
 

من علیرضا پوحسنی، عضو هیات علمی و مدیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند هستم. همچنین این وبلاگ رو سال ها پیش راه اندازی کردم تا راهی باشه برای ارتباط بین من و دانشجویانم. اما امروزه امیدوارم راهی باشه برای پیوند میان من و شما. در شبکه مجازی تلگرام آدرس کانال من @MathBridge و در اینستاگرام شناسه من @apouhassani هستش و در اونجا راه های ارتباطی بهتری با من خواهید یافت.


لوگوی وبلاگ


 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ