سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره من اوقات شرعی
< 1 2 3 >

87/11/16
11:48 ص

سلام
نمرات ریاضی2 واحد پرند در نیمسال اول 88-87 آماده شده ولی به دلیل برفی که امروز - چهارشنبه 16 بهمن 87 - داره می باره نمی‌تونم به دانشگاه بیام و نمرات رو اعلام کنم. اگه تا فردا هوا خوب شد؛ فردا نمرات رو میارم.
می‌تونید از طریق ایمیل درخواست اعلام نمره پایان ترم رو داشته باشید ولی قبلش بگم که به ایمیل های فانتزی جواب نخواهم داد.
                                                   آدرس ایمیل من برای دانشجویان:
                                                       alireza@teacher.com
                                                                                                                            با آرزوی موفقیت برای شما.

  

87/11/14
7:45 ع

سلام

نمرات نهایی دروس ریاضی کاربردی و ریاضی پیش رودهن رو امروز تحویل دادم.

نمرات ریاضی2 پرند رو تا آخر هفته ( حتی الامکان چهارشنبه ) به دانشگاه میارم. برگه های ریاضی عمومی رشته گرافیک و همینطور معادلات دیفرانسیل مهندسی رو هنوز از دانشگاه تحویل نگرفتم. ولی در این هفته روزی که به دانشگاه بیام همونجا تصحیح هم می کنم و نمرات رو اعلام می کنم.

برای رسیدگی به درخواست‏های تجدید نظر یه روز دیگه خواهم اومد و می تونید بیاید برگه ها تون رو ببینید.

یه خواهش: لطفا اگه در مورد نوع تصحیح برگه تون صحبتی دارید به من ایمیل بزنید یا به دانشگاه بیایید. صحبت هایی مثل: من ترم آخرمه، من مشروط میشم، من کار می کنم، من ... .یا اینکه بخواید با دور زدن من از رئیس دستور پاس شدن رو واسه من بیارید؛ اینها هیچ فایده ای نخواهد داشت. فقط برگه شما می تونه نمره تون را تغییر بده.

ضمنا خیلی شرم آوره که بعد از امتحان یه دانشجو از یکی از کارمندان دانشگاه بخواد که برگه اش رو بیرون بکشه بده تا اون جواب چند تا سوال رو از رو جزوه بنویسه.... . خجالت داره!


  

87/10/30
9:8 ع

سلام
     نمرات میان‌ترم ریاضی 2 رو از طریق ایمیل برای خیلی‌ها فرستادم و چند‌ نفر هم در دانشگاه و بعد از پایان امتحان از من سوال کردند و نمره شون رو  گرفتند.
فقط یه خواهش دارم. لطفا" به جای ارسال ایمیل از طریق آدرس ایمیل گوگل من از آدرس ایمیلی که در این صفحه هست و برای شما طراحی شده استفاده بفرمایید. ممنون میشم. من اون ایمیل رو برای مکاتبات علمی خودم ساختم و دوست ندارم پر از ایمیل‌های دانشجوهایی بشه که غیر از ناله و نمره چیزی داخلش پیدا نمیشه.
     بعد از تصحیح برگه‌ها روزی رو برای اومدن به دانشگاه و اعلام نمرات در همین وبلاگ اعلام می‌کنم. خواهش می‌کنم قبل از هر گونه قضاوت تشریف بیارید و برگه‌هاتون رو ببینید. هم میان‌ترم و هم پایان‌ترم.
به امید موفقیت شما.
به زودی برنامه ترم بعد خودم رو در این وبلاگ اعلام می‌کنم.

  

87/10/18
12:1 ص

سلام

نمرات میان
ترم ریاضی2 واحد پرند، آماده شده. برای دریافت نمره به من ایمیل بزنید. آدرس ایمیل تو این صفحه هست. پیداش کنید.

متشکرم.


  

87/9/14
10:29 ع

سلام

 واسه تصحیح برگه های ریاضی2 عجله نکنید.فعلا سرم شلوغه. سعی می کنم به موقع نتیجه رو بهتون برسونم.

آخه مقاله ام در کنگره جهانی علوم، مهندسی و تکنولوژی که آخر ژانویه در دبی برگزار میشه پذیرفته شده و برای سخنرانی باید خودمو آماده کنم.

 ایشاا... نتیجه امتحان شما هم به موقع می رسه....


  

87/9/14
10:25 ع

سلام

امتحان میان ترم ریاضی 2 واحد پرند روز سه شنبه 12 اذر برگزار شد. امتحان میان ترم معادلات عقب افتاد. تاریخ جدید دوشنبه 2 دی ماه خواهد بود.


  

87/9/14
10:23 ع

سلام

وبلاگ خیلی به هم ریخته بود. عجیبه. نمی دونم چرا. از پارسی بلاگ بعیده این جوری شه. خلاصه مرتبش کردم. اگه هک نشده باشه از این به بعد هم درست کار می کنه. به امید خدا.

     اگه بازم به هم ریخت حتما خبرم کنید.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
علیرضا پوحسنی[1]
 

من علیرضا پوحسنی، عضو هیات علمی و مدیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند هستم. همچنین این وبلاگ رو سال ها پیش راه اندازی کردم تا راهی باشه برای ارتباط بین من و دانشجویانم. اما امروزه امیدوارم راهی باشه برای پیوند میان من و شما. در شبکه مجازی تلگرام آدرس کانال من @MathBridge و در اینستاگرام شناسه من @apouhassani هستش و در اونجا راه های ارتباطی بهتری با من خواهید یافت.


لوگوی وبلاگ


 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ