سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره من اوقات شرعی
< 1 2 3

87/8/25
11:8 ع

سلام

امتحان میان ترم ریاضی 2 پرند در نیمسال اول 88-87 روز سه شنبه 12 آذر بعد از ظهر خواهد بود. میانترم معادلات درست یک هفته بعد انجام می شود.


  

87/8/6
4:43 ع

سلام

برنامه من برای ترم جدید  به این صورته که :

روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در پرند هستم. شنبه و دوشنبه در ساختمان 4 و یکشنبه در ساختمان 2.

روزهای چهارشنبه هم رودهن درس گرفتم. محل تشکیل کلاسهام دانشکده کامپیوتر هستش.

امیدوارم ترم خوبی رو پیش رو داشته باشیم.


  

87/6/11
6:58 ع

سلام

خوشحالم که دوباره می تونم تو وبلاگم مطلب بنویسم. آخه یه مدتی مشکل دار شده بود. به هر حال خبر مهمی هم نبود. تابستون فقط در واحد رودهن " مبانی ریاضی " داشتم. 14 شهریور ساعت 9 صبح امتحانشه.

واسه ترم جدید در واحد پرند سه روز اول هفته درس گرفتم. چهارشنبه ها هم رودهن هستم و احتمالا" سه شنبه ها رو هم دماوند درس بگیرم. تا خدا چی بخواد. . .

 

    راستی حلول ماه رمضان رو به همه تبریک میگم. من از بچگی ماه رمضون رو یه جور دیگه دوست داشتم. ایشاا. . .   در این ماه بتونیم خودمون، اعمالمون و اصولمون را در جهت خدایی تر شدن بیشتر اصلاح کنیم.

به امید دیدار شما


  

87/4/16
8:3 ع

سلام

نمرات پایانی دروس ریاضی 6 در واحد پرند، معادلات دیفرانسیل در واحد رودهن، ریاضی عمومی 2 و معادلات دیفرانسیل در واحد دماوند به همراه نمرات میان ترم درس معادلات دیفرانسیل واحد پرند آماده شده و به زودی از طریق دانشگاه اعلام خواهم کرد.

ضمنا" به خاطر مسائلی که در پایان ترم گذشته اتفاق افتاد صفحه نظرات تا پایان این ترم غیر فعال خواهد بود. درخواست ها و صحبت های خود را فقط از طریق ایمیل و آن هم ایمیلی که نام دارنده آن معلوم باشد نه ایمیل های با اسامی فانتزی یا نامشخص یا ... با من در میان بگذارید. حتما" پاسخ خواهم داد.

                                                                                                          موفق باشید

 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
علیرضا پوحسنی[1]
 

من علیرضا پوحسنی، عضو هیات علمی و مدیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند هستم. همچنین این وبلاگ رو سال ها پیش راه اندازی کردم تا راهی باشه برای ارتباط بین من و دانشجویانم. اما امروزه امیدوارم راهی باشه برای پیوند میان من و شما. در شبکه مجازی تلگرام آدرس کانال من @MathBridge و در اینستاگرام شناسه من @apouhassani هستش و در اونجا راه های ارتباطی بهتری با من خواهید یافت.


لوگوی وبلاگ


 

خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ